Alla inlägg den 13 september 2009

Av Bent Christiansen - 13 september 2009 21:30

Nu är ju inte jag så dum att dessa två saker sker samtidigt. Det skulle se ut. Vad gör du ? Käkar oxfile med manikyr.

Folk skulle kunna tro att jag är korkad. Det kanske jag är i vissa ögon men jag blandar aldrig mat med manikyr.

Vi tar det från början. Oxfile !

  

Till det serverades det potatisgratäng, precis som bilden visar. Jag misslyckades tyvärr med köttet, det var i ugnen lite för länge. Skulle ha det på en innetemperatur på ca 56-58 grader. Det drog iväg till 63 grader. Som flickan sa "det gick fort på slutet" man kan inte vara alla till lags.

Nu börjar vi närma oss slutet.

Manikyr! Ni vet sånt där som folk betalar flera hundra kronor för att få gjort. Inte jag ? Så här går det till.

Man bjuder en av döttrarna på middag, och vips så åker attiraljerna fram. När du ändå är här skulle du kunna se till mina naglar ?

  


Med tanke på den underbara middag som nyss har införskaffats så har dottern vansinningt svårt att säga nej.

Det kallas även för mutor. Nu slog det mig en sak. Blir det billigare att fixa naglarna hemma. Man ska bjuda på middag, det kostar. Man ska bjuda på något att dricka. Det kostar. Sen ska dom ha kaffe med något gott till.

Det kostar. Nästa gång jag får för mig att få naglarna fixade ska jag nog göra det hemma hos någon av döttrarna.

Förresten det kostar det också.


Ha de

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards