Alla inlägg den 1 september 2009

Av Bent Christiansen - 1 september 2009 22:12

Rubriken skulle kunna gälla många saker. Som att lära sig att cykla, att simma mm. Även en del teoretiska saker kan innefattas i detta. Läsa , skriva och datorer.

Vad säger Ni om jag nämner att min gamle far, nåja kanske inte så gammal, men han är inte 77 längre. Hur som helst, han har gått med i Facebook. Det är sant. Vi höll på att gå igenom hans nya dator i kväll med en del nya inställningar när vi kom in på Facebook. Hur får man det ? var frågan. Man anmäler sig till det. Då gör jag det. Sagt o gjort. Så nu är han med i Facebook, välkommen.

Han får själv välja vänner en del har jag föreslagit för honom.

Solen fortsätter att lysa över oss, lät nästan som något religöst, det kan jag lova att det var det inte. Vilket underbart sensommarväder. Jag tittade inte på någon termometer men nog borde det ha varit någonstans runt 23-25 grader. Och vad kan man då förvänta sig av morgondagen ? Förmodligen regn.


Ha de

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards