Alla inlägg under oktober 2012

Av Bent Christiansen - 31 oktober 2012 09:58

Jag kan inte låta bli, måste delge Er detta.


Som alla vet så kommer vintern oavsett om vi vill eller inte. Då gäller det att vara förberedd. Vinterjacka, dubbdäck för Er som har bil. Men inte minst vinterskorna ska vara redo. Och det är mina nu. Köpte nya inför förra säsongen men jag använde dom inte. Jag fick inte för jag hade inte impregnerat dom. Nu har jag gjort det. Att impregnera är alltid ett problem, man kan inte göra det inomhus för det luktar inte speciellt gott. Man får alltid impregneringsmedel på händerna vilket sitter i ett antal handtvättar. Jag har lösningen.

 

Jag tycker själv att det var ganska fiffit gjort. Inget på händerna, lätt att komma åt, dom kunde hänga där en stund och torka, ingen lukt i lägenheten. Fungerar utmärkt.

 





Ha de

Av Bent Christiansen - 31 oktober 2012 09:20

Varje år är det samma visa när det börjar närma sig första advent, ljusstakar och stjärnor ska fram ur förrådet. Och samma visa är det varje år, någon lyser inte.

Ibland är det ljusstakarna   

Andra år är det stjärnorna   


Men inte i år, vi har nämligen redan nu tagit fram dom ur förrådet och kollat av dom. Alla fungerade, så nu går vi här och tittar på dom. Det är nästan så man skulle vilja sätta upp dom. Skulle vi göra det så är jag säker på att våra grannar fullkomligt skulle klassa oss som 2 idioter. Hur man nu kan klassa någon som redan är dyligt.



Ha de


Av Bent Christiansen - 29 oktober 2012 18:40

Kryptisk rubrik eller hur. Det är inte så konstigt som det låter.

Ibland sitter jag här.

 

I en del andra situationer har jag förflyttat mig hit.

 


Vissa saker använder man till vardagliga saker som att vika tvätt eller dyligt.

 

Då ser det ut så här. Denna möbel kan även användas till annat, såsom detta.

 


Tänk att vi människor kan vara så förändliga.



Ha de

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards