Alla inlägg under augusti 2011

Av Bent Christiansen - 27 augusti 2011 10:08

Den förra bilden var inte så svår som jag trodde, nu har jag hittat en som jag tror, fel som jag vet att Ni inte klarar av. Var befinner jag mig denna gång ?

 

Jag vet att vissa av Er har varit där men inte så många. Platsen har ett stort kulturellt och historiskt värde. Men var är jag ?


Ha de

Av Bent Christiansen - 24 augusti 2011 16:32

Det är mycket Reunion just nu, tänkte därför ta upp en gammal tradition.

VAR ÄR JAG


Denna del av mitt bloggande var tidigare ett populärt inslag, nu tänkte jag börja igen. Så kära läsare, var är jag denna gång ?

Vackert ! Eller hur ?


Ha de

Av Bent Christiansen - 17 augusti 2011 12:54

Så här var det...

   Så här blev det...

   Så här kanske det blir....

    Fast roterat åt rätt håll.


Ha de

Av Bent Christiansen - 13 augusti 2011 08:36

Äntligen, nu står det nästan klart. Vårt nya "Arbetsrum " Det som saknas är lite konst på väggarna.

   Att detta en gång i tiden var vårt gamla kök har man svårt att förstå, med 3 döttrar så var det inte så mycket plats över. När dessutom alla skaffade familj blev det inte större. Men med god vilja och bra planering fungerade det också. Numera kan man sitta lungt tillbakalutad och bara njuta.

   Vill man surfa runt går det också bra, en stor och luftig arbetsplats framme vid fönstret gör detta möjligt.

   Vi trivs verkligen bra i vår nyrenoverade lägenhet.



Ha de

Av Bent Christiansen - 4 augusti 2011 10:14

Nu är vi äntligen tillbaks till vår gamla lägenhet. Allt är uppackat, tavlor på plats inga flyttkartonger står i vägen. Känns underbart. Det har varit ett slit men det har varit värt vartenda sekund. Vi saknar en del att hänga på väggarna men det kommer. Vad vi vill ha är inte klart än, någon snygg tavla ? Eller bara en affisch, vi har inte klart det för oss än. I dag ska vi bara njuta av solen, kanske ta fram grillen och göra rent den, gården börjar nämligen bli klar så det kanske blir grillat till kvällen.


Ha de

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards