Alla inlägg den 11 september 2009

Av Bent Christiansen - 11 september 2009 19:14

I kväll är det dags för detta.

  


Inte för mig jag avstår å det bestämdaste, däremot för hustrun. Hon älskar detta fenomen eller vad man ska kalla det. Jag har provat, inte bara egång utan flera och jag klarar inte av det. Först lukten, tvi vale. Dom säger att man vänjer sig efter en stund, har ingen förståelse för det resonemanget. Sen har vi smaken, om lukten var tvi vale vet jag inte vilka vokabulär jag ska använda mig av nu. Som sagt hustrun gillar detta, nu är det inte så att dom häller i sig en massa sprit som vissa kan tro. Okey lite då, det är inget suparparty. Till denna sura, illaluktande, illasmakande anrätt dricks det  håll i Er. MJÖLK, FRUKTSODA, SODAVATTEN mm. Jag sa alltid förr att: så mycket sprit finns inte för att jag ska äta det där. Jag är glad så länge dessa förekomster sker någon annanstans och inte här hemma. Där går gränsen. Sen rapar dom så fruktansvärt också, vissa påstår att det är fruktsodan och vanliga sodan. Jag vet, äter man gammal sur, illaluktande, illasmakande fisk som har jäst för länge tacka fan för att man rapar.

Vet Ni var hustrun ska sova i natt? I soffan.


Ha de 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards