Alla inlägg den 2 september 2009

Av Bent Christiansen - 2 september 2009 19:53

Det blev en nuvarande dvs dagsläget som hängdes upp.

Svart och fin.


Ha de

Av Bent Christiansen - 2 september 2009 07:36

Det är helt otroligt vilken otur man kan ha ibland. Vissa saker går som en dans, andra går åt fanders. Det sista har hänt mig. Jag måste åka till IKEA. Förstår Ni vad det innebär. Jag måste åka till ett av mina andra hem. Vadan detta ! Rullgardinen i sovrummet har gått sönder. Den har varit lite knasig en längre tid så egentligen är det ingen större överraskning att den gick sönder.

Då står jag inför ett trauma, ska jag köpa en likadan som tidigare, eller ska jag satsa på en ny modell.

 Dagsläge

 Så här ser den nuvarande ut, svart och fin släpper inte in speciellt mycket ljus.


 Tänkbar

Träpersienne, en sån har vi i köket idag, släpper in mera ljus vilket kan vara en nackdel, däremot tycker jag att den är snyggare. Vilket dilemma. Det får bli dagsformen som avgör vilken det blir. Kanske hittar jag något helt annat väl där.


Ha de 








Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards