Alla inlägg den 5 september 2009

Av Bent Christiansen - 5 september 2009 20:49

Jag har varit och unnat mig lite lyx idag, fotvård. Underbart, man känner sig som en ny människa efteråt. Trots att det bara är fötterna som får sig en omgång så får det genomslagskraft i hela kroppen. Det kostar en slant men är värt varenda krona. Har Ni inte provat gör det.

Efter fotvård var det dags att påbörja kvällens middag. Helstekt fläskfile med rotfrukter i ugn. Före huvudrätten hade jag gjort en laxsallad smakade fantastiskt om jag får tro våra matgäster, det är svårt att berömma sig själv !!!!

Inte då, det var fantastiskt gott.

Kaffe och bulle fick avsluta kvällens måltid innan det var dags för,,,,, pussar.

 Visst ser det gosigt ut


Själv fick jag ingen bara gosedjuren. Den till vänster heter Tiger och är Maries, den till höger heter Simba och är min. Nu har dom åkt hem och ett visst lugn sprider sig genom lägenheten.


Ha de  




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards