Direktlänk till inlägg 30 augusti 2008

Lördagsshopping

Av Bent Christiansen - 30 augusti 2008 18:48

Vi har köpt en present till Alexander som fyller 9 år den 3 september.





Vidare har vi investerat i en ny stövsuer. En ny vadå? Va f-n är en stövsuer.

Jag är 100 procent övertygad om att alla som läser detta någon gång har använt en stövsuer. En sån där som låter brrrr brrrr brrrr.

 



I dag säger vi grattis till Jönsson som fyller år, hur många avslöjas inte,

Lasse är lite blyg av sig och ville därför inte vara med på bild.


 


 Marie och jag önskar samtidigt dig och Inger en trevlig semester.

 
 
Ingen bild

Lasse

31 augusti 2008 11:48

Man får tacka för uppvaktningen, kul. Jag har nu läst mig igenom allt och jag menar allt - du måste har någon form av skrivdiaré i fingrarna, hur hinner du?
Sitt här nu och har påbörjat packningen, ska ha så lite som möjligt med mig med tanke på möjligheten att köpa lite nya "sommarkläder" på plats. Är förkyld och hostar men det lär nog gå över såger dom. Kommer nog att skriva när jag kommer hem igen för nu finns det inte tid till något utan att lära sig kursen på Thai Bath och svkr. svettigt....ha det bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bent Christiansen - 12 februari 2016 15:28

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, ville bara försöka komma igång igen.   Ha de ...

Av Bent Christiansen - 3 december 2013 08:54

Visst är det otroligt vad vi människor har skapat, flygplan, rymdraketer, diverse mediciner mot olika åkommor mm. Vi har även skapat ett forum där vi inte behöver se varandra i ögonen för att kommunicera, internet. Ibland är det riktigt hemskt. Vi ...

Av Bent Christiansen - 24 november 2013 08:39

Varsågod Bryggarbiff4 personer 600 g rostbiff 3 gula lökar Mörkt öl ca en burk 1 dl mjöl 1 tsk cayennepeppar SaltPeppar Gör så här Skär köttet i skivor ca 2 cm tjocka, blanda mjöl och cayennepeppar, vänd biffarna i mjölblandningen s...

Av Bent Christiansen - 9 november 2013 11:08

Vilka härliga ytor.   Tyvärr gjorde man källarkontor av det men tänk,,,,,           Ha de ...

Av Bent Christiansen - 30 september 2013 14:26

Här får du lite bilder från "Din " tunnel.   Kolla in lastbilen !         Ha de   ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards