Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Bent Christiansen - 24 augusti 2008 19:24

Vad lång du är! Vad smal du är! Bor du kvar i Storvreten? Har du kvar bilen? Vilken bil? Saaben! Är du fortfarande tillsammans med ???????? Vilka frågor.

Lång! Jag är fortfarande 1,86. Smal! Väger lika mycket som när jag var 18. Storvreten! Flyttade där ifrån 1975. Tillsammans med vem? Saaben! Den sålde jag 1980. Vilka frågor, den bästa var ändå. Var har du gjort av håret?

För Er som inte har känt mig så länge kan jag tala om att jag hade ganske långt hår på 70-talet, nej Ni får inte se någon bild.

Hur som helst, träffen var suverän, jag träffade en otroligt massa människor, vissa har jag inte sett på 30 år. Fy fan vad en del hade blivit gamla. Skämt å sido, många kände man igen problemet var bara att komma ihåg namnet och inte att förglömma varför känner jag igen henne eller honom. Det mesta löste sig under kvällen även om det finns frågetecken kvar på vissa. Musiken var underbar, alla dessa låtar jag skrev om igår musiken sitter där någorlunda men texten är fortfarande borta det gick helt enkelt inte att höra, sorlet runt om var bedövande.

Det pratas redan om en ny reunion nästa år, jag tror att det blir svårt att upprepa årets succe men det är klart det var många som saknades.


Alexander skötte sin uppgift med bravur, han satt på min plats, ingen flamsade vid matbordet så hans rapport var helt ok.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards