Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Bent Christiansen - 18 augusti 2008 13:56

Då börjar vardagslunken igen, jobba, äta, sova, behandling. Med andra ord det är som vanligt. Jag har passat på att fixa linet, det var dags. Började se ut som killarna i " dom kallar oss mods". Dessuom är det avkopplande att bara sitta och låta någon sköta om en även om det numera går ganska fort.

195:- kostar det för ca 15 minuter en ganska bra timpenning. Förkylningen börjar ge med sig lite takdropp och en rethosta som är lite besvärlig det är allt. Jag är säkert på banan om ett par dagar.

Skall under dagen ge mig på ett projekt som har legat mig i fatet ett antal år. Jag skall försöka fixa vardagsrumsbordet. Det har vinglat lite ungefär sen Therese föddes, men som dom säger Rom byggdes inte på en dag.

14.42 bordet är fixat det tog ett antal år men nu är det klart, så länge det varar. En del människor har en förmåga att flytta saker utan att lyfta dom.

Nästa projekt är att ladda ner en ny brandvägg till datorn, den förra har slutat att fungera. Återkommer med mer info hur det gick.

Dagens middag blir hemlagade köttbullar med gräddsås, det du Sabina.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards