Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Bent Christiansen - 23 augusti 2008 10:35

Är du allergisk? Är fingret svullet? Kliar det? Illamående? Detta skulle kunna vara en del av de frågor farbroro doktorn hade ställt om det hade varit nödvändigt att besöka honom. Men icke, en blond (fd) blåögd, och då menar jag blåa ögon, dansk viking sänker man inte så lätt. Det skall mer till för att besegra oss. Ärligt talat så märks det knappt, det var värre förr när man kunde bli av med hela handen för den här typen av skador.


Nu är det inte många timmar kvar, har börjat nynna på dom gamla låtarna. Problemet är att varken melodin eller texten sitter kvar. mmmm yes mmmm yes mmmm yes how are you mmm nånting åt det hållet tror jag att det var. Ni vet förstås vilken låt jag menar. Nu kom jag på en vers till mmmm come mmm too mm into the night, yes. Eller hur precis den är det.


Vi hörs


Alexander glöm inte vem det är som bestämmer ikväll.

Morfar

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards