Direktlänk till inlägg 26 augusti 2008

Telefoner och kläder

Av Bent Christiansen - 26 augusti 2008 16:09

Vad är det egentligen som är så fascinerande med en mobiltelefon. De flesta tonåringar går runt med en i handen. Antingen pratar dom i den eller också har dom den i knät och fingrarna åker över tangenterna som lärkvingar. Spelar dom spel? kanske. Skriver dom SMS? kanske. Nånting gör dom. I ett. Finns det så otroligt många spel i en mobil? Vad kan vara så intressant att man måste skriva en roman via SMS. Jag frågade döttrarna! 

 Just det i full färd med att göra något med en mobil. Man tittar på bilder, läser gamla SMS. Vadå gamla! Jag slänger mina så fort jag har läst dom. OK jag har sparat ett par stycken som jag tycker är gulliga eller bara för att. Där ser du själv, spara bara för att det kan vara bra att ha vid ett senare tillfälle. Ja ja jag är väl gammalmodig.


Jag skall ut och ekipera mig, du skall vad då? Ekipera mig. Vad är det? Jag skall köpa ett par nya jeans mm. Hm vi hugger när vi är ute. Det blir lite mer som spontana handlingar. Är det därför garderoberna är fulla av hugg som aldrig eller väldigt sällan används? Inget svar.

Hur som helst jag skall ut och ekipera mig.

Pannbiff till middag, gissa vem som..........


 
 
Ingen bild

Therese

26 augusti 2008 19:44

Usch pappa!!

 
Ingen bild

Jessica

27 augusti 2008 10:33

Tack pappa för att du lägger upp en sån otroligt vacker bild på mig :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bent Christiansen - 12 februari 2016 15:28

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, ville bara försöka komma igång igen.   Ha de ...

Av Bent Christiansen - 3 december 2013 08:54

Visst är det otroligt vad vi människor har skapat, flygplan, rymdraketer, diverse mediciner mot olika åkommor mm. Vi har även skapat ett forum där vi inte behöver se varandra i ögonen för att kommunicera, internet. Ibland är det riktigt hemskt. Vi ...

Av Bent Christiansen - 24 november 2013 08:39

Varsågod Bryggarbiff4 personer 600 g rostbiff 3 gula lökar Mörkt öl ca en burk 1 dl mjöl 1 tsk cayennepeppar SaltPeppar Gör så här Skär köttet i skivor ca 2 cm tjocka, blanda mjöl och cayennepeppar, vänd biffarna i mjölblandningen s...

Av Bent Christiansen - 9 november 2013 11:08

Vilka härliga ytor.   Tyvärr gjorde man källarkontor av det men tänk,,,,,           Ha de ...

Av Bent Christiansen - 30 september 2013 14:26

Här får du lite bilder från "Din " tunnel.   Kolla in lastbilen !         Ha de   ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards