Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Bent Christiansen - 15 mars 2009 19:43

Det är inte många knop jag har gjort i helgen, det skall vara då om jag bortser från tvättstugan halva lördagen, ritat på systers kök och skrivit en massa beslutsunderlag till miljöförvaltningen så har det varit lugnt. Okey då Jessica och missilen var här i fredags kväll. Annars har det varit lugnt.

Apropå missilen så haar jag dåligt samvete inför henne. När dom skulle åka hem i fredags gick Marie som vanligt med dom ner i tunnelbanan och jag, jag glömde att vinka i fönstret. Där satt missilen i sin vagn och undrade var morfar hade tagit vägen. Jag glömde helt enkelt bort det. Man borde skämmas. Nu skulle det ha varit en bild på morfar som skäms men den får Ni se någon annan gång. Ni får hålla till godo med denna.

 Torpeden

Vårt nästa barnbarn.  Jessica och Johan kallar henne Vilda men jag har givit henne ett annat namn " TORPEDEN" Passar väl bra missilen och torpeden




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards