Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Bent Christiansen - 11 mars 2009 20:35

Natten genomleds med om inte svåra plågor så i alla fall med en viss oro. Tänk om såret går upp ! Tänk om det blir en massa blod i sängen! Det var med en viss spänning som jag rörde på min lekamen i morse för att ta mig ur sängen. Lyckligtvis så hade det inte hänt något under natten. Såret känns OK det är svårt attt se då farbror doktorn har satt ett stort bandage över. 2 stycken plåster för att vara exact. Jag kan tyvärr inte visa Er då jag har svårt att fotografera mig själv under armen. Be någon annan då din d......h...el. Lätt för Er att säga Ni känner inte Tigern hur hon kan vara på morgnarna.  

Under dagen däremot blev det BLOD.

 Blodpudding

Blodpudding rättare sagt. Det har inte tillagats i detta hem sedan barnen var små. Min syster bjöd på det förra veckan till lunch och det fick igång mina smaklökar. Hon serverade det lite annorlunda än hur jag åt det i dag.

 Blodpudding med Bacon

För mig räckte det med lingonsylt och ett par mackor med ost.

 ostsmörgås

 Försökte få Tigern och att äta det med mig men hon vägrade, Blä det var svaret. 

Kvällen bjuder annars på slötittande på TV`n och en och annan rar kopp kaffe. Sen ska jag ringa lite.


Ha de  







Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards