Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Bent Christiansen - 3 mars 2009 18:37

Jag har redan fått respons på tidigare inlägg, via mail. Någon känner sig träffad vilket är bra det är det som är meningen. Fortsätt att reagera jag kanske t.o.m publicerar det här på bloggen. 

Av Bent Christiansen - 3 mars 2009 16:26

I bland slutar man aldrig att förvånas. I går träffade jag representanter för ett företag som jag gjorde jobb åt för flera år sedan. Hör och häpna dom saknade mig ! Lilla jag. Dom är på gång med en stor omorganisation till sommaren och tyckte att jag skulle skicka in en intresseanmälan. Självklart ska jag göra det. Man kanske kan få en projektanställning.

 I dag hände samma sak. Av en slump hamnade jag hos en ytterligare gammal kund, vi pratade lite om varje när han plötsligt frågade vad jag höll på med. Jag berättade i stora drag hur mina sista år har varit, inte allt, lite privatliv måste man få ha.

Även dom står i begrepp att förnya företaget, nya lokaler, möbler, växter, olika FM upphandlingar, i stort sett hela köret.

Nu känns det som att jag är på rätt väg, vågar ta för mig på ett helt annat sätt än tidigare. Tack alla Ni som har stöttat mig så här långt, och dra åt Ni vet var, till Er som tror att Ni vet bäst.

Vissa människor biter sig i

 Bita sig själv i tummen

 Och det gör att dom ser ut så här!

 Dåligt humör

Sen finns det oss andra som gör så här!

 Tummen upp

Och ser ut så här!

 Glad


Vissa kallar det avundsjuka, jag kallar det intelligens.








Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards