Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Tillbaka

Av Bent Christiansen - 22 januari 2009 20:29

Det har varit lite dåligt med skrivandet ett tag nu, men nu är jag tillbaka. Jessica skrev en kommentar och undrade om jag levde.

 Håller på med en del olika projekt som jag hoppas ska landa inom en snar framtid.  Clas Olsson har dom senaste veckorna blivit som ett andra hem för mig, jag går där och tittar på olika saker, kan vara i princip vad som helst nya beslag till skåp och luckor nu när vi snart ska få ett nytt kök. Jag vet att det är i tidigaste laget men titta måste man få göra. Utställningar för kök är en annan favorit, det finns så otroligt mycket smarta lösningar idag. Det är inga regelrätta skåp utan lådor på expander där allt förvaras. Inga mer knäböj för att komma åt en kastrull inte. 

Under en av mina vandringar den här veckan sprang jag på en gammal arbetskamrat från Kina. Han var min chef när jag var där och jobbade i mitten på nittiotalet. Vi pratade om allt möjligt jobb, familjen mm. Han och jag hade ett samarbete på gång för några år sen när vi  satt i Bromma, det gällde rökbarerna som vi höll på med men tyvärr så sprack det. Nu sitter han som controller för det nya inne köpcentret som skall byggas i Sollentuna. Eftersom jag berättade om att jag skrev på en blogg i mellanåt och han lovade att läsa den så kommer här en hälsning till honom.

Hej citronen ! Varför han kallas så är en annan historia. Vi skulle höras vidare det kanske finns en möjlighet att vi kan jobba ihop igen.

Jag lovar att det inte ska gå en vecka mellan skrivandet denna gång.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bent Christiansen - 12 februari 2016 15:28

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, ville bara försöka komma igång igen.   Ha de ...

Av Bent Christiansen - 3 december 2013 08:54

Visst är det otroligt vad vi människor har skapat, flygplan, rymdraketer, diverse mediciner mot olika åkommor mm. Vi har även skapat ett forum där vi inte behöver se varandra i ögonen för att kommunicera, internet. Ibland är det riktigt hemskt. Vi ...

Av Bent Christiansen - 24 november 2013 08:39

Varsågod Bryggarbiff4 personer 600 g rostbiff 3 gula lökar Mörkt öl ca en burk 1 dl mjöl 1 tsk cayennepeppar SaltPeppar Gör så här Skär köttet i skivor ca 2 cm tjocka, blanda mjöl och cayennepeppar, vänd biffarna i mjölblandningen s...

Av Bent Christiansen - 9 november 2013 11:08

Vilka härliga ytor.   Tyvärr gjorde man källarkontor av det men tänk,,,,,           Ha de ...

Av Bent Christiansen - 30 september 2013 14:26

Här får du lite bilder från "Din " tunnel.   Kolla in lastbilen !         Ha de   ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards