Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Bent Christiansen - 4 januari 2009 21:00

Då kom dagen, jag ska vara ensam hemma. Bara njuta inte göra någonting. Marie och barnen på Globen, gud va mysigt. Vad tror Ni händer då ? Jo Jessica och Missilen dyker upp lagom som dom andra ska gå. Inget ont om dom men där sprack min lediga kväll. Alla tre kusinerna samtidigt, dock bara för en timme men ändå.

 Kusinerna

Jessica och Missilen stannade självklart kvar på middag efter att resten av ligan hade åkt. Stekt potatis och falukorv ! Missilens favorit. Nu var det full fart igen. Fram med alla leksakerna från leklådan. Halsband ! Det är klart att morfar ska ha ett halsband. Konstigt nog åkte inte dockvagnen fram annars är det en favorit att köra runt med. Nu har dom gått, klockan är nio så jag misstänker att jag har åtminstånde en halvtimme bara för mig själv. det var inte så jag hade planerat men jag klagar inte. Dom är alltid välkomna när dom än kommer. Det är inte bara elände, det är mycket glädje och kärlek när dom kommer. Man måste ju få skarva lite ibland. Snart är friden slut, rättare sagt just nu 21. 10. 




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards