Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Bent Christiansen - 3 januari 2009 19:17

I dag skriver jag från Hässelby Gård, inte långt från Hässelby Slott.

 Hässelby Slott

Slottet såldes i höstas, jag vet dock inte till vem. Det har en ganska fin omgivning med Grimsta idrottsplats som granne. Grimsta idrottsplats är hemmaplats för Sveriges största fotbollsförening alla kategorier. Brommapojkarna. Dom spelar kommande säsong i allsvenskan, hoppas det går bättre denna gång.

Anledningen till att vi är här är följande. Jennie och Laurent är i New York och dom har en katt som behöver tillsyn. Vore det inte för honom kunde vi lika gärna bo i stan. Therese är nog glad som har hela lägenheten för sig själv. Lugn Therese det är bara tillfälligt, vi kommer i morgon.

Apropå i morgon, då ska hustrun gå med barne på Disney on Ice med barnen, Therese ska också med så då blir det jag som är ensam hemma. Inte helt fel.

Middagen då ! Jo tack det blev kanongott. 





Av Bent Christiansen - 3 januari 2009 10:19

I dag hyllar jag Niklas Wikegård. Vilka uttalanden, ta denna som exempel.

" Studieskulderna kan inte vara alltför höga " syftar på inteligenskvoten hos en svensk idrottsman. Just nu pågår en debatt på Aftonbladet om herr Wikegårds uttalanden och synpunkter. Huruvida han är inteligent eller idiot ungefär. Jag tycker han är en reko kille säger och tycker vad han känner.

Fram med flera sådana personer inga s.k "kärringar" som bara följer med strömmen. Rösta på Niklas Wikegård som en reko kille.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards