Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Bent Christiansen - 28 januari 2009 21:13

Det är mycket man kan roa sig med, läsa tidningar eller bara läsa deras löpsedlar. Vad sägs om denna :

LOTTA ENGBERG HEMLIGT OPERERAD

Vad hade Säpo med det att göra ?

 Hemligt

 Eller denna :

Carl Filips hemliga gömställe ! Och sen en bild på stället det var bara vägbeskrivningen som saknades.

En annan sak är hur folk stavar, jag vill inte på något sätt antyda att jag är någon större stjärna men vissa ord undrar man över. Följande ord har jag fått både via mail och SMS. Fgis. Vad menas ? Är det engelska ? For girls ? Svenska ? Fet gris ?  Ja jag vet inte. Kanske kunde dom som har skrivit det förklara.

Vidare undrar jag varför vissa människor ser spöken så fort det inte blir som dom tänkt sig ?

 Spöken

Ta alla politiker som så fort det börjar blåsa snålt skyller ifrån sig på allt och alla istället för att sätta sig ner och fundera över vad dom själva har gjort.

Till sist en hälsning till min syster. SÅ HÄR BLEV DET.

Dukning 


 Hälsningar storebror

Ps En hälsning till lillebror också, det krävdes fem för att slå mig Ds



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards