Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Bent Christiansen - 7 januari 2009 20:02

Jag har spelat, jag har spelat ordentligt. Inte bara på låtsas utan på riktigt.

Jag kom sexa, hur många som ställde upp förtäljer inte den här historien, jag kom sexa, min bästa placering hittils.

Vad är det han har spelat tänker Ni. Jo jag har spelat detta !

 Playstation

Jag satt i något som såg ut som en badring, ja inte jag men min figur i spelet. Det gällde att ta sig runt en bana så fort som möjligt. Samtidigt som man skulle hålla koll på hastighe samt riktningen på banan så skulle man skjuta också. Det där sista var det lite si och så med, jag hade fullt upp med att hålla mig på banan. Som sagt jag kom sexa. 




Av Bent Christiansen - 7 januari 2009 14:44

Tog en långpromenad i dag, vilket fantastiskt vackert väder, nästan vindstilla,  5-6 grader kallt.

 Vinterväder

Varken hustrun eller jag är speciellt vana vid frisk luft så jag tror att vi sover gott i natt. 





Av Bent Christiansen - 7 januari 2009 10:32

Den 11 oktober 2008 skrev jag om när jag skulle hyra en släpvagn, detta skedde i Råcksta i västra Stockholm. Det gick ju inte helt lätt. Nu står jag i begrepp att hyra en bil ! Dock inte i Råcksta men väl i Vällingby. Vällingby ligger 2 km från Råcksta så det var med en stor klump i halsen jag ringde.

Hej jag skulle vilja hyra en bil för 7 personer ? Det har vi inte. Men det står på Er hemsida att Ni har det ! Då står det fel. Ok vad har Ni då ? Vi har minibussar för 9 personer. Kollar snabbt på deras hemsida om det är någon prisskillnad, det är det inte. Är den ledig den 10 januari ? Ja , vilken tid ? Jag vill kolla en sak först svarar jag. Vadå ? Kan man ha en barnstol i bilen ? Jag tror det ! Tror du eller vet du ? Det är ganska viktigt för mig ? I dom flesta av våra bilar kan man ha en bilstol. Dom flesta duger tyvärr inte för mig jag måste veta. Kan du ringa om en halvtimme då är min kollega här ?

Nu tröttnade jag, Jessica som var med mig vid tillfället sa att hon visste minst 3 olika sätt att få fast en barnstol. Hon om någon borde veta.

Vi har nu bokat upp oss på en minibuss till den 10 januari, nu är det bara att hålla tummarna för att bilbarnstolen passar.

Nu till rubriken : ÄR DETTA ETT VÄSTERORTSSYNDROM ? Varken i Råcksta eller i Vällingby verkar man ha alla hemma.

Svaret på frågan får vi på lördag och kanske Ni på söndag.

Väl mött

Minibuss

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards