Alla inlägg den 27 september 2008

Av Bent Christiansen - 27 september 2008 07:15

Du och jag, det var ingen dröm det kan jag konstatera nu när jag sitter framför dig. Vilka former, vilken intensitet, detta borde alla få uppleva.

Det började igår vid lunchtid. Vi träffades på stan, solen sken, nästan vindstilla helt enkelt en perfekt dag. Det började pirra i magen så där skönt som det kan göra ibland. En viss spänning låg i luften, skulle det fungera.

Efter en kaffe på stan var det dags för hemgång. Vi kände lite på varandra under eftermiddagen bara lite för att inte förstöra det som komma skall.

Så var det äntligen dags, bara du och jag. Det var inte svårt att hitta din knapp som fick dig att gå i gång, efter en liten stund var du uppe i högvarv.

Du spann som en katt, du formligen gav dig hän till mig, detta borde alla få uppleva. Efter en stund pustade i alla fall jag ut men du verkade kunna hålla på hur länge som helst, nåja en timme till i alla fall. Efter att jag hade fått vila lite var det dags igen. Vi upptäckte båda två att det fanns vissa saker som måste justeras, vi var inte riktigt kompatibla än men det kommer det är jag övertygad om.

Välkommen.

dator

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards