Alla inlägg den 1 september 2008

Av Bent Christiansen - 1 september 2008 19:29

Nu är dom borta, eller som missilen hade sagt " botta " gardinerna alltså. Jag har själv slängt dom i sopnedkastet. Både dom vita och blå. Hustrun skrämde mig när jag frågade,  hur länge skall dom gamla gardinerna ligga framme ? Om inte du slänger dom lägger jag in dom i skåpet. Valet var inte svårt, bort, bort, bort.

Har även varit bror duktig idag, har tagit min medicin själv. Kent är bortrest och är inte tillbaka förrän i slutet av veckan.

Skickar även en tanke till min Far som är på S.t Eriks sjukhus. Dom skall kolla upp hans ena öga som har varit dåligt en längre tid. Konstigt bara vilka tider han får 17.30 Sen ska han tillbaks till Tumba efter det. Märkligt.

Apropå märkligt, jag har som jag har nämnt tidigare lämnat in min laptopp.

Var förbi idag och undrade vad som händer. Vi har försökt nå dig. LÖGN.

Vi har ringt flera gånger. LÖGN. Eller kom vi överens om att du skulle ringa? LÖGN. Vad är felet? Datorn hänger sig hela tiden! Jag vet det var därför jag lämnade in den. Vi kan rädda dokument och bilder. Jag vet. Kanske även dina mail. Vadå kanske? Sist sa Ni att det gick att rädda. Förlåt vi kan rädda dina mail. När blir den klar då? Vi måste ominstallera Word och Excell. Ja ha och när gör Ni det? I morgon kanske men det kostar. Vad kostar det då? Jag vet inte. När vet du det då ? I morgon. Nu återstår bara att se vad som är klart i morgon och hur mycket det kostar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards