Alla inlägg den 7 september 2008

Av Bent Christiansen - 7 september 2008 16:18

Nu har det släppt! Det är en konstig känsla när det blir så här. Först går allting bara av sig själv sen helt plötsligt fungerar ingenting.

Jag har haft skrivkramp.

Det är inte det att tiden inte har funnits nej det kommer ingenting ur fingrarna. Nu börjar vi igen:

Vad har då hänt sen sist. Vi var och grattade Alexander trevligt. Torsdagen var en helt vanlig arbetsdag kanske lite rörigare än vanligt men helt ok.

Fredagen var jag Jansson igen, en av dom tråkigaste faktiskt, mer som afternoon tee.

Lördagen regnade i stort sett bort, jag var i Skärholmen och tittade vilket kaos, dom firar 40 årsjubileum det var knappt att jag kom in i garaget.

Söndagen har gått åt till att städa garderober och lådor, NU MÅSTE JAG UT OCH SHOPPA. Vad mycket skräp man har i lådorna. T-shirts som jag inte har använt på flera år, gamla skjortor, trasiga jeans mm. Bort med dom och ut och handla nya.

Vilken glädje det var rubriken den 2 september. Det blev mera glädje, se under kommentarer. En gammal kamrat har hittat tillbaka till min blogg, Peter Leskinen. Välkommen tillbaka Peter. Han undrar över datorn och vem gör inte det. Det sista budet är att nu har även hårddisken kraschat, kraschat hur kan den bara krascha, jag vet inte blev svaret när jag ringde det är min kollega som har tittat på den. Kan jag få prata med din kollega? Han är ledig. När kommer han då? PÅ fredag.

Nu är tanken att jag skall gå dit i morgon och hämta det som möjligen är kvar av datorn. Har för övrigt tankar på att köpa en ny. 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards