Alla inlägg den 2 september 2008

Av Bent Christiansen - 2 september 2008 19:27

Vilken fantastisk människa jag är, inte nog med att jag gör ett otroligt arbete på dagarna, jag är dessutom väldigt trevlig, snygg, ung för min ålder, vältalig. Ett vokabulär som platsar i vilket sammanhang som helst. Detta är några av de superlativ jag har fått höra idag. När jag sedan efter en hårt arbetande dag får på min lott att fixa maten då kliver jag fram som den otroligt kreativa människan jag är. Helstekt fläskfile med potatisgratäng. Sug på den Ni. Trots att vi har ätit vattnas det i munnen. Fläskfilen förstektes i lite milda, salt, peppar och timjan. Därefter la jag den i en ugnsfast form. Stekte ur pannan med lite vatten, kalvbuljong, lök, soja och lagerblad. Detta hälldes sen över fläskfilen och in i ugnen. Samtidigt hade jag förberett en potatisgratäng som delade utrymmet i ugnen med köttet.

Jag lovar att det var tyst runt matbordet.

Dom ringde om datorn idag, den blir klar på torsdag. Vad det kostar .........

Det är inte torsdag än.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards