Alla inlägg den 12 september 2008

Av Bent Christiansen - 12 september 2008 21:41

Fredag kväll och ensam hemma, förr hade det varit en omöjlighet men nu känns det helt ok. Björne var här på middag, vi satt och snackade om allt möjligt mycket trevligt. Den sociala biten med gamla kompisar är inte så dum. Kraven som fanns förut är borta. Vi var som vilka kompisar som helst.

Björne har för övrigt hjälpt till med nya visitkort till mig och Lasse, även bilen har idag blivit omstrajpad. Omstrajpad? Det innebär att vi har satt på nya texter på bilen Lasses nya firmanamn, nya telefonnummer mm.

Marie är borta och äter gammal fisk, " surströmming " inget för mig. Jag har provat det är inte det men nej det är inget för mig. Jag äter inte vanlig strömming. Har faktiskt planer på att ge mig på strömming eller som min svärfar sa elektrisk fisk. Det ser onekligen gott ut, strömming, potatismos, skirat smör vem vet i framtiden. En annan rätt som måste provas är lever, ser inte helt fel ut det heller. Med det nya livet finns det saker som tidigare var omöjliga för mig men som nu inte känns allt för långt borta som måste provas. Kvinnor hur är det? Lammstek? Bröstfilè av Ren.


Det finns en dag i morgon också.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards