Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Nu är den inhandlad

Av Bent Christiansen - 30 december 2008 15:47

Äntligen, efter många turer fram och tillbaka har jag äntligen slagit till. Jag har köpt en ny radio till köket. En som det går att spela CD på.

Inte värsta sorten men tillräcklig för vårt kök. Fördelen med den är att den går att hänga på väggen.

 Vägghängd radio

Med fjärrkontroll och allt. REA perfekt för plånboken så här efter jul.

Så till kvällen blir det lite Rod Stewart,  American lovesongs och kanske en svängom med hustrun. Vem vet den som lever får se.

Just nu spelas Tufft jobb med Nisse Hellberg, en annan av mina favoriter.

Har Ni inte hört den skaffa den man blir glad bara av att höra den.

Nynnar vidare för nu ska hemmafixaren igång. Jag skall ställa in kanalerna, kommer Ni ihåg TV`n ? Detta borde vara lättare annars får jag ringa Jessica.

Hur det gick ? Det får Ni veta i morgon.









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bent Christiansen - 12 februari 2016 15:28

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, ville bara försöka komma igång igen.   Ha de ...

Av Bent Christiansen - 3 december 2013 08:54

Visst är det otroligt vad vi människor har skapat, flygplan, rymdraketer, diverse mediciner mot olika åkommor mm. Vi har även skapat ett forum där vi inte behöver se varandra i ögonen för att kommunicera, internet. Ibland är det riktigt hemskt. Vi ...

Av Bent Christiansen - 24 november 2013 08:39

Varsågod Bryggarbiff4 personer 600 g rostbiff 3 gula lökar Mörkt öl ca en burk 1 dl mjöl 1 tsk cayennepeppar SaltPeppar Gör så här Skär köttet i skivor ca 2 cm tjocka, blanda mjöl och cayennepeppar, vänd biffarna i mjölblandningen s...

Av Bent Christiansen - 9 november 2013 11:08

Vilka härliga ytor.   Tyvärr gjorde man källarkontor av det men tänk,,,,,           Ha de ...

Av Bent Christiansen - 30 september 2013 14:26

Här får du lite bilder från "Din " tunnel.   Kolla in lastbilen !         Ha de   ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards