Alla inlägg den 3 december 2008

Av Bent Christiansen - 3 december 2008 19:35

Brottas fortfarande med min förkylning, den vill liksom inte ge med sig. Har nu provat det mesta dock inte alkohol, den tiden är förbi. Det har snart gått ett år sen jag senast intog den drogen nästa vecka bestämmt då blir det fest. Fest på mitt sätt vill säga, en god middag, fanta eller coca cola till. Jag har redan bestämmt vad jag skall äta och var någonstans. Tyvärr ska hustrun operera sig i munnen den dagen men jag får försöka pressa ner hennes portion också. Hon kan alltid få små hala gröna rackare dom slinker ner lätt. Vi har ätit sådana idag. Varje gång vi ska ha potatismos så ska det bara vara små hala gröna rackare till dvs gröna ärtor.

 

Det slår aldrig fel, är det potatismos så ska det vara små hala gröna rackare till, jag äter dom inte. Det är ett helt företag att få upp dom på gaffeln, om man sen lyckas är det ett helt företag att få dom att ligga kvar. Men finns det en tradition så skall den hållas. Sådan är hon den kära hustrun. 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards