Alla inlägg den 10 december 2008

Av Bent Christiansen - 10 december 2008 15:31

Då är den här, den där dagen som jag strävat efter ett helt år. På något sätt är det en milstolpe i mitt liv. Nu är det bara att se framåt samt att sätta nya mål. Jag och hustrun skulle ha gått ut och ätit ikväll. Hur det blir med det återstår att se då hustrun skall operera munnen senare idag.

Det finns en möjlighet att vi hittar på något trevligt hemma istället, det finns ju Nobelfesten på TV att titta på. Skulle inte tro det.

Jag var i Tumba och åt lunch med pappa, vi åt kalvstek på restaurang La Rosa.

Ta en titt på bilden. Visst är han på bilden otroligt lik min svåger målar Hellman ? Jag vet när bilden togs.

 


Maten smakade otroligt gott, kokt potatis, gräddsås samt inlagd gurka. En av pappas lunchkompisar, Benny,  han är naprapat, skulle under senare delen av eftermiddagen ta hand om en av mina bröder, Kent. Jag skickade genast med en hälsning till bror min via Benny . Benny sa jag,  knåda honom riktigt ordentligt från mig. Om så är fallet får jag nog veta via ett telefonsamtal under kvällen.




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards