Alla inlägg den 3 december 2011

Av Bent Christiansen - 3 december 2011 16:45

En svag undran, varför, varför, varför måste det vara så många nålar ditsatta när man köper en skjorta ? Jag köpte två och i den första var det nio nålar ditsatta medans det i den andra bara var sju. Har jag glömt någon ? Har fabriken missat ? Man blir lite fundersam. Kommer jag att få en nål i sidan ? En i ryggen ? Är det bara en slump att det är olika antal ? Många frågor är det.


Det är numera inte så ofta den åker fram men idag hände det, ja den åker fram med jämna mellanrum men inte denna.

Julgardiner och juldukar skall fram. Det hamnade på min lott att stryka dessa. Tidigare innan renovering var det svårt att hitta en bra plats att stå och stryka på, det saknades eluttag. Så är icke fallet nu, det går bra nästan överallt. Jag valde hallen framför spegelväggen, på det sättet kunde jag hålla koll på mig själv.

Hustrun hade fullt upp hon med, slog in julklappar. Vadå slog in ? Han slog in en dörr har jag hört talas om och förstår vad som menas med det men slå in julklappar, lite dumt faktiskt. Lika dumt som Danskarna som slår gräset dom klipper inte. Hustrun har också hittat sin plats för inslagningen, där kom den igen hon stod i badrummet.



Perfekt höjd, en hylla att ha tejp, sax, snören mm på.



Ha de    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards