Alla inlägg den 1 december 2011

Av Bent Christiansen - 1 december 2011 18:56

Ingen av Er som läser min blogg har väl undgått att jag har varit en aning besviken på Comhem, så är inte fallet längre. Får man bara prata med rätt person som förstår problemen så löser sig saker och ting till allas belåtenhet, tack Christer.

Otroligt vad fort tiden går, det är snart jul. En jul som går i arbetsgivarens tecken. Inte många lediga dagar där inte. Och varför skulle det vara det, hur många tror på tomten ? Hur många tror på han där uppe ? Bara för att vissa tror att bägge dessa herrar finns måste, eller behöver man väl inte vara ledig. Äta en massa fet mat, dricka en massa onödiga saker, sitta och glo på TV,n. Är det något att sträva efter. Lev som vanligt. Ska jag säga som redan har köpt julklappar till 95 %. Rullat köttbullar, går i och för sig äta utan att det behöver vara jul, önskat mig en massa saker, hoppas på en vit jul mm. Vilken dubbelmoral.



Ha de 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards