Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Bent Christiansen - 22 maj 2009 07:09

Livet har blivit lättare efter operationen, det var en stor rackare som togs bort. Ja inte så att det direkt syntes när jag ställde mig på vågen men ändå. Enligt henne som utförde ingreppet var det inget att leka med. Låter man det gå för långt kan det bli komplikationer såsom infektioner och det är inte kul nu när vi går mot varmare väder. Jag skrev att jag skulle gå dit och halta hem, FEL. Jag haltade dit och gick hem. Med andra ord jag hade mer ont när jag gick dit än när jag gick hem. Nu får jag väl ge mig, säg vad det är som du har gjort. Jag har tagit bort en liktorn.

 Borttagen liktorn

Nu ska det ärligt sägas, det är inte min fot på bilden, min satt på lilltån och det är mycket värre. Det vet ju Ni som har genomgått något liknande.

Jessica har varit här två dagar i rad och ätit middag, iget fel i det men hon har varit här utan missilen och Johan. Missilen har varit fräck nog att dra till Dalarna för att hälsa på farmor och farfar samt övrig släkt och Johan han har arbetat. Jag ska också arbeta idag, jag ska leverera en bil till min syster och svåger som jag har haft ett par dagar, vilket äventyr.

Ska försöka att få ihop resten av familjen till en liten träff i helgen, kanske en gemensam fika på söndag.


Ha de



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards