Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Bent Christiansen - 15 maj 2009 08:17

Fick ett trevligt mail i dag på morgonen, det var från Citronen. Utvärderingen av vissa leverantörer till ett nytt stort köpcenter norr om Stockholm startar veckan efter Kristi flygare. Min roll blir att stämma av upphandlingsunderlaget mot den av leverantören upprättade ordererkännande. Med andra ord, får kunden det som dom har beställt.

Kriteriet är att rätt produkt skall levereras i rätt antal, rätt storlek, rätt pris och framför allt i rätt tid. Jobbet ska vara avslutat till sista Juni.

Jag var på en återträff med gamla arbetskamrater från min tid på Ericsson i går. Kanon trevligt. Denna företeelse har pågått under ett antal år. Dom träffas andra torsdagen i varje månad över en bit mat och något gott att dricka. Jag har inte deltagit på över ett år av vissa orsaker men nu var det dags. Först tänkte jag dra mig ur men bestämmde mig för att gå dit en stund eftersom jag hade lovat. Jag var inte hemma förrän klockan elva.

Som sagt mycket trevligt. Tack till alla som var där.


Ha de

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards