Direktlänk till inlägg 21 november 2009

Isabelle 3 år

Av Bent Christiansen - 21 november 2009 07:21

Det skenar iväg, tiden alltså. Nyss var hon nyfödd, nu fyller hon 3 år, har blivit storasyster, fått eget rum och idag ska hon få massa paket. I alla fall om man får tro Isabelle. När jag har frågat henne vad hon vill ha har svaret varit massa paket. Inte något speciellt bara en massa paket, tills för ett par veckor sedan. Då kom det. Det var Herr Nilsson, ponnyhästar och en massa annat. Nu är hon för liten för att kunna läsa men jag tänker inte skriva här vad hon får från morfar och mormor, det finns alltid dom som skvallrar.

GRATTIS Isabelle vi ses på eftermiddagen.

  

Hon ser väldigt förväntansfull ut, man skulle kunna tro att bilden är tagen idag, men det är den inte.

Innan kalaset ska jag och min pappa ut på en liten resa. När Jessica fyllde år i Oktober reste vi med Tvärbanan från Årstaberg till Alvik ToR. Idag ska vi ta en tur åt andra hållet. Årstaberg - Sickla Udde ToR. Jag har gjort resan men inte pappa. Det är inte alla som har råd att åka till Thailand.



Ha de

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bent Christiansen - 12 februari 2016 15:28

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, ville bara försöka komma igång igen.   Ha de ...

Av Bent Christiansen - 3 december 2013 08:54

Visst är det otroligt vad vi människor har skapat, flygplan, rymdraketer, diverse mediciner mot olika åkommor mm. Vi har även skapat ett forum där vi inte behöver se varandra i ögonen för att kommunicera, internet. Ibland är det riktigt hemskt. Vi ...

Av Bent Christiansen - 24 november 2013 08:39

Varsågod Bryggarbiff4 personer 600 g rostbiff 3 gula lökar Mörkt öl ca en burk 1 dl mjöl 1 tsk cayennepeppar SaltPeppar Gör så här Skär köttet i skivor ca 2 cm tjocka, blanda mjöl och cayennepeppar, vänd biffarna i mjölblandningen s...

Av Bent Christiansen - 9 november 2013 11:08

Vilka härliga ytor.   Tyvärr gjorde man källarkontor av det men tänk,,,,,           Ha de ...

Av Bent Christiansen - 30 september 2013 14:26

Här får du lite bilder från "Din " tunnel.   Kolla in lastbilen !         Ha de   ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards