Alla inlägg den 10 november 2009

Av Bent Christiansen - 10 november 2009 18:43

Vissa dagar är hur lugna som helst, sen smäller det till. Banken, ut och handla. äta lunch ut och handla. Sitta vid datorn och arbeta lite ut och handla. Vi har handlat present till dopet som går av stapeln på lördag, vad det blev ? Det säger jag inte då blir det ingen överaskning. Jag har handlat middagsmat som redan i skrivandes stund är uppäten, köttbullar, sås, potatis och lingonsylt. Jag har handlat en halsduk. Jag tror utan att ljuga att det är den första jag köper själv. Har tittat på den en längre tid och blev häromdagen lite tveksam till om jag verkligen skulle köpa den. Döm om min förvåning när media helt plötsligt började tala om en Erik Hamrèn effekt, ja han hade en precis lika dan halsduk som jag tänkte köpa. Nu köpte jag den i alla fall, jag har ju trots allt gått och tittat på den en längre tid. Nu är det inte slut på handlandet för i dag om Ni trodde det. Det saknas gurka och smör så det är bara att pallra sig ut igen. Tur att det inte är så långt till affären.


Ha de 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards