Alla inlägg den 13 november 2009

Av Bent Christiansen - 13 november 2009 19:01

Nu närmar sig den stora dagen med stormsteg. Jag har återigen fått ge mig ut i vinter natten och köpa detta...


  




Det är ingen tapet om Ni nu trodde det. Det är en pappersduk på rulle. Den ska användas på bordet imorgon där maten och kaffet ska stå. Barndop, trevligt. Jag undrar om hon skriker när prästen häller vatten över henne, ja inte hela henne får vi hoppas bara på huvudet. Det är en del att fixa även för en morfar en sån här högtidlig stund. Häromdagen var det tårtor, idag pappersduk på rulle. I morgon ska vi till lokalen innan dopet och duka upp. Sen ska det tas emot gäster, servera, konversera, diskas, städas och till råga på allt så ska det vara en besiktning av lokalen efter kalaset. PÅ SÖNDAG MORGON KL 09.00 Vem tror Ni ska vara med på den ? MORFAR så klart alla andra ska väl sova ut efter den stora dagen.


Nu blir det en rar kopp och sen ska jag ringa lite.


Ha de

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards