Alla inlägg den 19 november 2009

Av Bent Christiansen - 19 november 2009 20:49

Torsdagsnöjet fungerade.


Efter nästan ett år av tystnad, pga mig har jag återupptagit kontakten med en gammal kompis. Det känns riktigt bra i alla fall från min sida. Vi snackade precis som vanligt som om det var igår det hände senast. Vore trevligt om kontakten kunde bibehållas.


Gårdagen bestod av bara städning och viss bakning, hur kul är det. Vissa saker ska ju göras inför julen och det är det jag har börjat med. Dra fram skåp och andra möbler. Dammsuga, torka och feja bakom. Tvätta gardiner, stryka gardiner. Tvätta fönster ja lite av varje. Känns ganska skönt att det är påbörjat då är det bara vanlig städning kvar sånt där som ska göras kontinuerligt. Det blev inte hela lägenheten, nej jag tar ett rum i taget. Nästa vecka ska jag ge mig på hallen. Efter att ha ringt lite och tagit en rar kopp ska jag krypa upp i soffan och softa.



Ha de  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards