Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Bent Christiansen - 28 oktober 2009 19:08

Efter ett par dagars tystnad och på allmän begäran är jag åter på plats. Det är inte så att jag har varit bortrest, jag har bara inte haft någon större lust att skriva något. Ibland fungerar det ibland inte. Det sistnämnda har varit mitt dilemma. Läser med bestörtning om alla turer kring svininfluensan. "Man behöver inte vaccinera sig " "Det är farligt att vaccinera sig " mm, mm, mm. Vem ska man tro på. Ena minuten tänker jag ta sprutan nästa inte. Är det farligt ? Biverkningar ? Man läser å andra sidan bara om dom som har fått problem efter att dom har tagit sprutan. Ingenting om alla dom som faktiskt har tagit den utan biverkningar. Vem ska man tro på ? Om nu inte läkarna kan vara ense om vad som är bra eller dåligt hur ska då vi vanliga dödliga kunna ta ett beslut. Är man i riskgruppen ? Är man inte i riskgruppen. Vilka frågor. Och inte verkar det finnas något bra svar heller.


Ha de

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards