Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Bent Christiansen - 4 oktober 2009 19:17

Jessica och barnbarnen, två av dom var här igår och åt middag. Johan kände sig lite krasslig så han var hemma. 

Vi hade en massa godsaker kvar sen fredagen så det började med kaffe och, tårta x 2, rulltårta x 2 för att klargöra. Det fanns två sorter av varje dock inte hela tårtor eller rulltårtor bara delar kvar, det hade ju arit fredag redan.

Glädje nr 1. Våra grannar flyttade i helgen, det är inte det som är lyckan trist aatt dom flyttar. När dom flyttade var det en massa saker som sskulle slängas av olika anledningar. En sak som skulle slängas var en stor Pippi docka. Isabelle som är tokig i Pippi, vilken unge är inte det, fick denna stora docka.

  


Som Ni ser så är dockan nästan lika stor som henne, gissa om hon blev glad.


Som jag skrev igår så letade jag blommor till graven, jag hittade några. Åkte ut till Tumba idag på fm för att plantera. Vilket väder, regn och blåst. Lyckades dock att klara mig från det värsta medans jag höll på och planterade. Så här blev det.

  


Ganska fint tycker jag.


Glädje nr 2. Tumba- Eskil 32-25. Tumba delar nu ledningen med två andra lag på sex poäng efter tre spelade omgångar. Mycket återstår men det ser bra ut. 


Glädje nr 3. Jag fick pepparotskött till middag, tack hustrun det smakade underbart.


Snart är friden slut, "Bitte fnus" är på väg hem.




Ha de

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards