Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Bent Christiansen - 10 oktober 2009 08:08

Jag vet inte hur många som engagerar sig i mina promenader och de bilder jag lägger upp. Däremot vet jag att vissa som gör det tar till alla medel, nästan, för att lista ut var jag är. Kollar var jag var just den dagen, letar på internet efter nya bostadsbyggen i Stockholm. Men dom gick bet denna gång. Jag var tvungen att tala om för dom att bilden är tagen på en innegård i nya Sabbatsbergs området.

Lördagen bjuder som bekant på fotboll, kanske inte på den högsta nivån men det är ändå en plats till VM som står på spel. Parken i Köpenhamn, undrar om vi får se några skandalscener som sist det begavs sig. Nu läste jag att supportrarna mer eller mindre ska sitta i burar under matchen, allt för att dom inte ska komma in på plan eller slåss med varandra. Att danskarna skulle slåss tror jag inte på. Dessa "roliganer" har inte den mentaliteten dom är där för att se på fotboll. Visst finns det undantag ta bara idioten som sprang in på plan sist och gav sig på domaren. Jag tror inte att han innerst inne var en riktig dansk. Han var en reservare från någonstans. Själv ska vi se matchen hos en av mina bröder. Pappa i spetsen, mat, öl och till mina småbröders förtret så ska jag ha med mig en dansk flagga. Jag har något i min bag som inte dom har ????????

Jag har gjort all mat, det blir både förrätt, varmrätt och något gott till kaffet. La ner hela min själ, det kan inte ha varit speciellt mycket som mina barn skulle ha sagt, i framförallt varmrätten och det som kommer till kaffet.

Vi ska även dra till med en V75. Jag ska göra raden. Det var länge sedan jag spelade på hästar så är det någon eller några som har ett stalltips så mottages det med tacksamhet.


Hur det går i matchen ?     2-1.


Ha de 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards