Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Köttbullar Comhem

Av Bent Christiansen - 28 november 2011 19:09

Nu ska ni varken få köttbullar eller komma hem. Vi börjar med köttbullar. 

Köttbullar, bland annat är något som står på min lott att tillaga varje jul. Och det har jag gjort närmare bestämt ca 270 stycken. Alla rullade för hand. Noga stekta, inte för länge då blir dom torra när man värmer dom. Bara så där lagom.

Comhem, jag säger bara,  vilka lirare, trots att det inte finns något avtal så fungerar det men, händer det något har vi ingen support eller service. Trots detta kräver dom full betalning varje månad. Jag försöker nu säga upp avtalet med motiveringen att dom har ingått ett avtal med oss som egentligen inte finns då det inte finns något service avtal. Låter det krångligt ? Inget emot vad det är. Ungefär så här ser det ut.

Till råga på allt så undrade jag vad som händer om modemet slutar fungera, för Er som inte vet hur ett modem ser ut, varsågoda. Det kunde dom inte svara på. Får jag tillbaka en del av det som vi har betalt ? Vet ej, vad tycker Ni att jag ska göra ? Vet ej. Dom vet inte. Om inte dom vet hur ska jag veta.


Ha de         

 
 
Com Hem AB

Com Hem AB

29 november 2011 12:46

Hej,

Det här verkar mycket märkligt, vi förstår tyvärr inte riktigt vad det är som har hänt . Vi vill gärna se över ditt ärende och ber dig därför att fylla i formuläret nedan så att vi kan reda ut de frågetecken som finns.

www.comhem.se/socialmedia

Med vänlig hälsning
Johan Wester
Kundservice

http://www.comhem.se

Bent Christiansen

29 november 2011 19:13

Jag skrev till Er reklamationsavdelning 28/11 Ni har redan min version.

//Bent

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bent Christiansen - 12 februari 2016 15:28

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, ville bara försöka komma igång igen.   Ha de ...

Av Bent Christiansen - 3 december 2013 08:54

Visst är det otroligt vad vi människor har skapat, flygplan, rymdraketer, diverse mediciner mot olika åkommor mm. Vi har även skapat ett forum där vi inte behöver se varandra i ögonen för att kommunicera, internet. Ibland är det riktigt hemskt. Vi ...

Av Bent Christiansen - 24 november 2013 08:39

Varsågod Bryggarbiff4 personer 600 g rostbiff 3 gula lökar Mörkt öl ca en burk 1 dl mjöl 1 tsk cayennepeppar SaltPeppar Gör så här Skär köttet i skivor ca 2 cm tjocka, blanda mjöl och cayennepeppar, vänd biffarna i mjölblandningen s...

Av Bent Christiansen - 9 november 2013 11:08

Vilka härliga ytor.   Tyvärr gjorde man källarkontor av det men tänk,,,,,           Ha de ...

Av Bent Christiansen - 30 september 2013 14:26

Här får du lite bilder från "Din " tunnel.   Kolla in lastbilen !         Ha de   ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards