Alla inlägg den 4 november 2011

Av Bent Christiansen - 4 november 2011 22:10

Att man aldrig lär sig, borde tänkt på vad det är för dag idag. Folk jobbar halvtid, höstlov för barnen och ändå ! Ändå låter jag mig övertalas att åka med till det som jag tidigare ansåg vara mitt andra hem. Ett hem som just denna dag, och säkert flera andra dagar präglas av just det kaos.

 

Det var inget kul alls, mycket folk, griniga trötta barn och framför allt föräldrar. Vad skulle dom hit just denna dag för, och varför skulle vi hit just denna dag.Kaos.Det är lätt att vara efterklok. Nåväl när vi ända var där var det bara att bita i det sura äpplet och göra det vi skulle. På väg hem tyckte vi att den väg vi hade valt kanske inte var den allra bästa. Gör en rundpall här så åker vi via söder, det är säkert mindre trafik den vägen.  Gissa vad ??????

Just det kö, vad var det egentligen att vänta, kö.




















Ha de    

















Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards