Alla inlägg den 3 november 2011

Av Bent Christiansen - 3 november 2011 21:38

Nu var det länge sedan, allt för länge sedan. Har Ni tänkt på hur mycket man kan längta efter vissa saker. Vissa saker som man egentligen inte borde längta efter, saker som man har gjort eller som i mitt fall ätit. Jag pratar om detta,

Jag har verkligen längtat, Ni som känner mig tänker säkert " har han inte fått nog " det borde jag ha fått men, idag har jag ätit det både till lunch och middag. En dansk eller två ? Vad kommer nu då ! som Isabelle skulle ha sagt. Jo detta. Min far, som inte är 79 år längre har en bror som inte heller är 79 år längre, denne broder till min far har precis skaffat en dator som han nu håller på att lära sig. Han har kommit till You Tube, där spelar han upp gamla låtar med Kalle Jularbo och, som om det inte var nog, han spelar duett med honom, på dragspel. Nu har han upptäckt Skype.   Därför ringde han min far och frågade, på danska    då han är där ifrån och bor där, medans min far bor i Sverige, och frågade . Har du Skype ? Nu hade inte min far det så att konversera med varandra med hjälp av det gick inte. Nu har han det, den stora "hackern " har varit i farten. Så så vitt jag vet sitter dom där än och pratar med varandra på Skype.


Ha de  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards