Alla inlägg den 1 november 2011

Av Bent Christiansen - 1 november 2011 08:36

Nu vet de flesta vad som komma skall. Vår kära TV kanalleverantör har bestämmt sig för att vissa kanaler inte skall ligga där dom låg förra veckan. Detta har jag gått igenom ett antal gånger, och att läsa instruktionsböcker har aldrig varit min starka sida. Så nu börjar det ! Kanalsökning : OK det börjar bra. Ettan på ettan, tvåan på fyran ! Där sprack det, bara att börja om. Någonstans måste man kunna ändra kanalpositionen. Letar vidare och hittar en funktion som heter sortera, den provar jag. Ettan på ettan, tvåan på tvåan, lätt som en plätt. Trean på trean, fyran på fyran, femman på sexan, vad hände nu då ? som Isabelle skulle ha sagt. Nytt försök att sortera. Detta borde en femåring klara, femman, flytta från sexan till femman, OK. Nytt försök. Ettan på ettan, tvåan på tvåan, trean på trean, fyran på fyran, femman på ??nu är det spännande, femman på......femman. YES jag tror att jag har det. Efter ytterligare en kvart var dom där. Ettan på ettan, tvåan på tvåan o.s.v Nu du hustrun nu kommer du att bli förvånad.

En annan händelse som jag inte får missa är också en repris. Nu tänker Ni, vad kan det vara som har hänt förrut som händer igen, jo detta. Angelica fyller år,   Grattis   



Ha de

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards