Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Bent Christiansen - 22 juni 2009 21:01

...en gris' orgasm varar 30 minuter?
(I mitt nästa liv  vill jag vara en gris!!)

...om du skriker i 8 år, 7 månader och  6 dagar har du producerat tillräckligt mycket energi för  att värma en kopp kaffe?
(Är knappast värt  det...)


...några lejon parar sig över 50  gånger om dagen?
(Jag vill fortfarande va en gris i mitt nästa liv - kvalitet  framför kvantitet!)

...människor  och delfiner är de enda arter som har sex för  lustens skull?
(Men grisen då?)


Haha!! Fantastisk morsomt! Fra nå av skal jeg bare beundre griser!


...sjöstjärnor har ingen  hjärna!
(Sådana människor känner jag  också!)

...fjärilar smakar med  fötterna?
(Någonting jag alltid har önskat att  veta!)


Ha de

Av Bent Christiansen - 22 juni 2009 09:00

Skrev i går om båtar som vi hade varit och tittat på. Kanske vore trevligt om det hade funnits en bild på dom också. Här kommer den.

 Vår jolle

 Maffig eller hur ?

Dagen består av jakt, jakt på en person som jag har försökt få kontakt med under hela förra veckan. Vi ringer om varandra. Jag har nu bestämmt att inte ge upp. Kommer att sitta vid telefonen tills vi får kontakt. Inte riktigt sant, tänker inte sitta inne hela dagen med tanke på hur vädret ser ut.


Ha de 





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards