Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Bent Christiansen - 15 juni 2009 21:42

Nu har Madeleine fått träffa mormor också.

 Mormor och Madeleine


Ni ser också skillnaden direkt. Eller hur ?


Nu är dom hemma i tryggheten. Missilen var också där och skulle bara bära och göra precis som sin lillasyster. Det är inte lätt när man inte får som man vill. Det kommer en dag när hon inte vill veta av sin syster då ska jag påminna henne om de första dagarna.


Ha de 





Av Bent Christiansen - 15 juni 2009 13:51

Årsmodell:    21:07 14/6 2009

Vikt:             3.500 g

Längd:          50 cm

Färg:             Svart upptill, lite rosa/röd ljus hy

Namn:          Madeleine  

Mamma:       Jessica

Pappa:         Johan

Syster:         Isabelle

Smeknamn:  Torpeden

 16 timmar gammal

Visst är det fantastiskt. Även morfar fick vara med på en bild.

 Stolt morfar



Ha de 








Av Bent Christiansen - 15 juni 2009 07:40

Nu är dom 2 stycken, Missilen har fått en Torped. Det är så den lilla kallas i morfars mun. Jag har inte sett henne än men räknar med att åka och besöka dom under dagen. Vet fortfarande inget om längd eller vikt det kommer under dagen. Som den hemmafixare man är så har jag ännu inte  lyckats lista ut hur en bild från mobilen kan länkas över till datorn men lugn det ordnar sig den kommer. Hade jag klurat ut det hade jag givetvis lagt ut bilden här på bloggen. Ni får trösta Er med att jag kan titta på henne.

Satt i går och surfade runt på datorn som vanligt när jag till min fasa upptäckte att kavajen jag köpte inte kostar det som jag betalade. Den är 300:- billigare. Nu är det svårt att se på bilder om det verkligen är samma men det kräver en grundligare utredning. Besked om det kommer under dagen.

Det är mycke nu.


Ha de

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards