Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Hur korkad får man vara

Av Bent Christiansen - 26 augusti 2009 13:41

Som rubriken " hur korkad får man vara " I vår tvättstuga har vi 2 stycken maskiner.

Tvättmaskin 

 Bägge dessa är det något fel med. När maskinen har tvättat klart är det fullt med vatten i facket för skjöljmedel. Således måste man tömma det inför nästa tvätt annars får det inte plats något nytt medel. Detta förstår till och med lilla jag. Tror Ni då att folk tömmer detta fack från vatten efter att dom har tvättat ? Inte då. Varje gång jag tvättar får jag börja med att tömma ur vatten. Jag undrar hur folk gör och tänker. Oj då här var det vatten, vad ska jag göra nu då ? Jag häller på skjöljmedel ändå lite kanske hamnar i maskinen, eller jag struntar i skjöljmedel. det sistnämnda stämmer inte för i papperskorgen som finns i tvättstugan ligger det ofta tomma flaskor som har innehållit skjöljmedel. Är det så svårt att tömma ur vattnet och lämna tvättstugan på samma sätt som man själv vill ha den. För att inte tala om städningen. MIN MAMMA JOBBAR HÄR.

Korkade människor.

 Korkade människor


Ha de

 
 
Angelica

Angelica

27 augusti 2009 19:06

Så du är en sådan där "tvättstuge fascist"? Tänk att det trodde jag aaaaldrig :-)

http://www.angelica.jarl.dinstudio.se

 
Ingen bild

Pappa,make,morfar

27 augusti 2009 19:37

Någon måste hålla ordning, hur blir det annars ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bent Christiansen - 12 februari 2016 15:28

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, ville bara försöka komma igång igen.   Ha de ...

Av Bent Christiansen - 3 december 2013 08:54

Visst är det otroligt vad vi människor har skapat, flygplan, rymdraketer, diverse mediciner mot olika åkommor mm. Vi har även skapat ett forum där vi inte behöver se varandra i ögonen för att kommunicera, internet. Ibland är det riktigt hemskt. Vi ...

Av Bent Christiansen - 24 november 2013 08:39

Varsågod Bryggarbiff4 personer 600 g rostbiff 3 gula lökar Mörkt öl ca en burk 1 dl mjöl 1 tsk cayennepeppar SaltPeppar Gör så här Skär köttet i skivor ca 2 cm tjocka, blanda mjöl och cayennepeppar, vänd biffarna i mjölblandningen s...

Av Bent Christiansen - 9 november 2013 11:08

Vilka härliga ytor.   Tyvärr gjorde man källarkontor av det men tänk,,,,,           Ha de ...

Av Bent Christiansen - 30 september 2013 14:26

Här får du lite bilder från "Din " tunnel.   Kolla in lastbilen !         Ha de   ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards