Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Bent Christiansen - 21 oktober 2008 19:28

Äntligen är han här. Emrik Jarl.

 

 Vet inte hur gammal han är på kortet men han ser nykläckt ut. Mamma tycker han är söt. Pappa tycker han är söt. Mormor tycker han är söt. Marie tycker han är söt. Therese tycker han är söt. Jennie tycker ...... Listan kan bli hur lång som helst. Vad jag tycker Hm. Inget personligt Emrik. Jag hade inga synpunkter när våra barn föddes, så jag tänker inte dela med mig av dom nu heller. Det viktigaste är vad andra tycker. Inte huvudsaken för det är hatten. Apropå huvudsaken så är det snart dags. Det ska bli kallare. När vi ändå är inne på kallare så är det vissa som verkligen har det kallt om fötterna. Svek och brutna löften. Fy fan vad trött jag blir på sådana människor. Störst och bäst, men så fort det börjar blåsa lite på toppen tar dom till medel som i och för sig jag också har gjort. Men snacka det går ju.

Som sagt störst och bäst utom när det blåser.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards