Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Bent Christiansen - 2 oktober 2008 07:25

Visst är det en ganska underbar tid vi går till mötes, hög klar luft, vackra färger i moder natur. Det som stör mig är att flickorna klär på sig alldeles för mycket, det blir många gissningar. Tro nu inte att jag har blivit gubbsjuk, jag har alltid varit sån. Åter till den klara fina luften och alla vackra färger.

Tidigare i år fick jag en väldigt fin kamera den hade varit bra att ha nu, tyvärr har den gått sönder och är iväg på reparation. Tänk alla vackra bilder man hade kunnat ta, som denna.

 

 Fint va.

Förhoppningsvis kommer den snart så att jag kan gå ut i vår vackra natur och ta lite höstbilder.

Detsamma gäller gården, höstplanteringen är nästan klar, nu återstår endast nedsättning av vårlökar. Jag har fått ett antal olika lökar som jag inte har en aning om vad det är, ska bli spännande att till våren se hur det blir.

På tal om högt i tak, i morse bad jag Marie att dra åt .... Kungsholmen, hon jobbar där.

Ha en bra dag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards