Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Bent Christiansen - 7 februari 2012 16:35

Jag fick vara ledig, äntligen. Tänkte ta sovmorgon, brukar vakna som vanligt i alla fall men just idag tänkte jag ta sovmorgon. Vad händer ? Kvart i sex börjar dom städa ovanför. Dammsugaren igång, flytta bord och stolar. Detta är inte första gången. Jag har sagt till tidigare att det inte är acceptabelt men ingen bryr sig. Funderar nu på att nästa gång ringa störningsjouren eller varför inte polisen. Till saken hör att det är vår fastighetsägare som har kontor ovanför. Dom om någon borde ha lite mer vett i huvudet.

Gammal tradition : Jag har varit på möbelmässan, vilken gång i ordningen vet jag inte men den första var 1981 så det har blivit ett antal gånger. Mycket fint att titta på, en massa gammla bekanta på det hela taget en trevlig dag. Fick även en stund med vår yngsta dotter. lunch och efterföljande  fika riktigt trevligt.

Nu dags att laga lite middag, vem sa att det var skönt att vara ledig !



Ha de 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards