Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Bent Christiansen - 1 februari 2012 21:10

Vår investering som jag skrev om i förra veckan har kommit. Efter 27 år tyckte jag och hustrun att det var dags. Våra barn har tyckt att det har varit dags i över 10 år. Detta mina damer och herrar är vad vi har gjort.

 Nytt soffbord med tillhörande hörnbord. Blev riktigt snyggt, vi har knutit ihop köket med vardagsrummet på ett bra sätt.

Minihacker, det låter det. Hade problem med tangenterna på en av datorerna. Skulle jag skriva bokstaven m blev det en nolla. Försökte jag med ett u blev det en 4. Någon knapp hade jag tryckt på men vilken. Konsulterade flera av mina nära och kära och fick lika många svar. Ingen av dom var den riktiga lösningen. Skam den som ger sig. Istället för att planlöst sitta och tryck på olika kombinationer började jag att tänka till. Om det händer när jag gör så vad händer om jag gör si. Jag rörde inga tangenter utan bara brainstorming i lilla hjärnan. Till slut satt den, tryck där och där. Nu fungerar det. Numera får Ni gärna kalla mig " minihacker "



Ha de  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards